Humbug

Blog Humbug Josef Havelka
Udělejte ten stín veselejší: Oblíbené věty klientů

Udělejte ten stín veselejší: Oblíbené věty klientů

Klienti jsou většinou rozumní a sympatičtí lidé, kteří své práci rozumí. Někdy však na cestě vzájemné spolupráce dochází k momentům, které buď trochu zabolí, nebo rozesmějí. Nebo obojí najednou. Znáte je taky?


Tak jsme si procházeli ty vaše nápady a všechno se nám zdálo trapné. 

Líbí se nám kreativní koncept A a koncept B, každý z nich je originální a nápaditý. Můžete je spojit do jednoho a přidat trochu víc call-to-action?

Kdyby to bylo něco jako Kofola.

Ukazovali jsme to holkám na recepci a zas tak moc se nesmály. Můžeme poprosit o větší vtipnost?

Šlo by na klíčovém vizuálu ukázat všech dvanáct našich produktů? 

Ta červená barva nám přijde malinko plochá. Můžete za to hodit nějaký stín?

Prosím na billboard přidat ještě krátké copy, aby to pochopil opravdu každej.

Zkuste to vymyslet tak, aby z toho byl virál. 

Stín za krabicí džusu je takový smutný. Šlo by to změnit?

Zvažte omlazení. Mladému člověku se nemůže líbit reklama, ve které je senior. 

Herečce vyměňte šaty. Manželka je na puntíky alergická!

Změňte headline tak, aby vysvětlil mechanismus soutěže, ale obsahoval maximálně tři slova.

Na promo vám žádné peníze nedáme. Uživatelé si obsah musejí najít sami.

Já teda nevím, ale křiváka už podle mě dnešní mladí nenosej.

Víme, že naše cílová skupina je velmi úzká, ale zamyslete se, jak to udělat, aby se to líbilo všem.

Na základě vaší kreativy jsme se rozhodli změnit brief. 

Co se týče hudby, líbilo by se nám něco jako Coldplay, ale aby se to líbilo i mladším třiceti let. 

Já tedy sociální sítě sleduju pravidelně, a nemám pocit, že fotka je až zas tak důležitá.

Jedna paní z focus group uvedla, že myšlenku nepochopila na první dobrou. To nemůžeme riskovat.

Váš nápad se mi líbí - mohli byste najít něco podobného ze zahraničí a zjistit, jestli to fungovalo?

Potřebujeme kreativu více dovysvětlit, i když tak možná přijdeme o vtip.

Chtěli jsme sice zelenou, ale ne takhle zelenou. 

Lidé náš produkt nesnášejí. Zkuste z něj udělat lovebrand.

Mně osobně se to líbí, ale třeba mou matku to vůbec neoslovilo.

Herečka je až příliš hezká, bojíme se, že by to některé ženy mohlo urážet. 

Nechceme podceňovat inteligenci lidí, ale můžete to udělat víc blbuvzdorné?

Víme, že cílem této kampaně nebylo zvýšit prodeje, ale tajně jsme v to doufali.

Můžete vizuál udělat tak, aby tolik nevynikl ten hnusný obal?

Děkujeme, ale vašeho Art Directora potřebovat nebudeme. Máme tu in-house šikovného grafika. 

Dali jsme váš návrh našemu grafikovi a on to nahodil, a navíc zkusil váš headline trochu přetextovat. Nám se to líbí. Můžete to váš Art Director ještě trochu vymazlit?